ALGEMEEN

Sponsoring

Onderstaand vindt u een overzicht van de verschillende sponsormogelijkheden die wij als vereniging kunnen bieden.

Sponsoring via kleding

Heeft u interesse om kledingsponsor van een team te worden, dan kunnen wij u de volgende sponsorpakketten aanbieden: Handbaltenue met eventueel uw eigen logo op de shirts Handbalsweaters voor het team, met eventueel uw logo op de sweaters Trainingspakken voor het team, met eventueel uw logo op de pakken.

Benieuwd naar de prijzen? Stuur dan een email naar sponsoring@hv-leidscherijn.nl met uw contactgegevens en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de mogelijkheden met u door te nemen.

Sponsoring via bordreclame

Wilt u uw reclamebord tijdens onze de wedstrijden in de Europahal plaatsen? Dat kan!

Benieuwd naar de prijzen? Stuur dan een email naar sponsoring@hv-leidscherijn.nl met uw contactgegevens en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de mogelijkheden met u door te nemen.